Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Tisdag

Idag kom mamma & pappa ner. Igen. Ett evigt farande för dem, nu har de väl snittat 1.4ggr/vecka. Samma logiska uträkning som är på genomsnittsfamiljen i Sverige- 2.3 barn eller hur de är. Haha. I vilket fall, är SÅ tacksam för all hjälp vi får nu. Vi kan inte få för mycket av den varan, och det är lite lättare för oss nu när hjälpen kommer. När Niklas jobbar är det tufft att orka själv. Imorgon är det onsdag och då får jag hjälp ena vändan med Filippas dagisskjuts, svärmor kommer. Puh! Att få iväg henne till 0900 är änna stressigt.

Anledningen till barnvakteriet idag var läkarbesök. Tyvärr är det ofta till sånt trist vi behöver barnvakt. Förutom i helgen när vi var på 30-årsgalej i Uddevalla. Då passade mamma & pappa killarna och Filippa var hos kusinen Elliot. Vi firade Kristopher, den gamle mannen.
Just de, läkarbesök var det. Till min magläkare Otto. Proverna avr för en gångs skull riktigt bra, och det var väl som jag känt det sista veckorna. Min Ulcerös är lugn, men det hindrar ju inte min IBS att djävlas lite ibland. Så den ska vi testa en medicin på nu med. Sen ska jag ta prover för att utesluta att jag inte är i förstadiet på Reumatoid artrit, alltså ledgångsreumatism. Mina besvär visar på det, men UC ger samma problem. Jaja, gammel kärring drabbas av de mesta- sk Gnällkärring...

Ikväll spelar Niklas DM-match i A-laget. Kul att han får spela lite med A-laget, det är mest B-lagsspel nu när han inte har möjlighet att träna fullt. Igår var de match med B-laget, och om någon av mina läsare är mer intresserad av fotboll- och i synnerhet GIF, IFK eller Liverpool kan inte förvänta sig mer av mig här, men däremot finns de en massa fotbollsordbajseri HÄR. Nog med idrott.

IMORGON BLIR DET IKEA!! Nina & Jag ska åka dit, jag ska köpa VÅGÖ!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tummen upp för; mamma och pappa, och IKEA

Tummen ner för; j-la förbannade sjukdom!

2011-05-03 @ 20:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0