Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Våren i antågande!

Kanske man inte tror på idag, när snön har yrt utanför fönstret. Men igår sken solen, och jag tog årets första utekaffe. Underbart är bara förnamnet.
Syrén-träden har fått knoppar! Fantastiskt!

Nu längtar man ut- till växterna, möblerna o allt det härliga. Tills de dagarna kommer så kan man titta på sånt som kommer.

Detta vill jag ha iår!


Nyhet hos DesignTorget. Brickbord i metall- funkar kanon ute o inne. 595:-
NICE!

Och sen bästa nyheter på länge ( fast jag har ju vetat om de länge- men vem vill blogga om våren i förtid.. )
VÅGÖ kommer tillbaka på IKEA! Det är sällan de tar tillbaka utgågna produkter, men nu gör de ett undantag. Och det bockar jag för! Våra solstolar på framsidan har verkligen gjort sitt- plus att de är fullkomligt livsfarliga för småbarn. Dessa kommer bli kanon! Men, jag tror de blir de svarta. Även bordet Ikea PS SANDSKÄR gör comeback.
Design Thomas Sandell.



Bild, Livet hemma. Ikeas egna blogg

Sen behöver vi verkligen nya stolar till baksidan, och tur i oturen att vi inte köpt förr. För då hade vi väl köpt 4 st..
Tror det var dessa stolar jag kollade på i höstas.


Milton från Brafab. Den ser ut som trä med är i materialet Nonwood. Kanon! Måla kan man ju göra tillräckligt ändå..
(Edsbyn Inredningar levererar från Brafab.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0