Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Jahapp

Pappa aka elektrikern, skulle ha kommit imorgon lördag- tyvärr jättesjuk. Nån har väl smittat honom. Hostar o skrölar så mamma är säkert mindre glad.

Jag förbereder mig på 5 dagar utan sambo. Späckat schema. Han kommer iaf hem o sover. Hoppas jag. Och det är ändå inte en enda träning inräknad. Bara att bita ihop och hoppas förkylningen o huvudvärken släpper. O att barnen är små änglar. Lycka till? De behöver badas. Lycka till?
På söndag ska de nog vara hos farmor en stund, då hinner jag med städ o sånt. Eller så skiter jag i det och fixar i trädgården. Bra beslut.

Sen är det måndag och jobb igen.

Insåg idag att jag längtar intensivt efter en person som jag inte träffat på länge. Är kass på att höra av mig, ska försöka ringa henne imorgon. De har det dessutom tufft- och jag har tänkt så mycket på dem. Ibland skäms jag för mig själv. Ska föreslå att vi träffas en lördag i Göteborg, bara vi två. Shoppar, äter lunch. Pratar.
Det blir bra.


Kommentarer
Postat av: henne

Hon längtar också. låter som en jättebra idé med man- och barnfri mysdag!

2012-05-05 @ 09:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0