Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

O så va veckan slut. Igen

Sitter i soffan, trött som en gnu, F ligger i sin fars knä under en filt. Också trött. Niklas sover med luvan över huvudet. De andra sover med, fast jag hör E hosta hela tiden. Kl är strax efter 19. Inte riktigt så att vi orkar va aktiva...

Idag har vi inhandlat ytterkläder o skor för våren. Kan meddela att det blir några plagg, regnkläder, fleecejackor, skaldressar, skor, gympaskor. Tycker det alltid vart mycket sånt som behövs till F- hahaaaa, nu blev de ju löjligt. Och man inser att de inte alltid är självklart att det hänger flera plagg av samma sort i samma storlek på stången! Klart, jackorna matchar bara, de behöver inte se likadana ut. Men skorna är lika, o alla byxor. Note to self. Inte alla barn samtidigt för att prova skor.

Igår hade vi härligt besök, o i fredags va jag o Emma på AW. Vart en rolig helg! Det känns viktigt, att vara sociala trots att ögonen är som pepparkorn. Vi hämtar styrka i det.
I fredags va jag dessutom hemma med F, svullen i halsen o förkylningsvärk. Båda va överrens om att det va rätt mysigt- bara vi tjejjer o så tyst!! Jag hann med lite jobb ändå- så alla va nöjda. Skämma bort henne med glass det gillar ja!

Denna vecka har jag inte privatbloggat för jag har mest koncentrerat mig på den nya bloggen. Vad tycker ni om den??

Inredarnas.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0