Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Misslyckad planering

Tänker inte skriva misslyckad helg, för DET vet jag ju inte än. Däremot sprack våran efterlängtade plan. En hotellnatt i Helsingborg. Bara jag o Niklas. Fira våra 10 år tillsammans. Äta o dricka gott. Prata, shoppa lite kanske. Sova gott. Äta frukost skitlänge- utan att behöva plocka undan disk och mat från golvet.

Efter magsjukan har jag lyckats hålla mig frisk, det har pendlat på resterande fyra, N har precis i veckan blivit helt frisk och börjat träna igen.

Då släpper väl mamman på alla sina spärrar.. Hej. Välkommen onda hals. Nu har du förstört igen. Tack och bock- fantastiskt va passande.

Någon sa att det var typiskt min otur, jag är villig att hålla med... Och tack vare tre sjukdagar har jag dessutom en körig jobb-vecka att se framemot. Dåååålig timing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0