Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Oh My Gooood

Är så genomdjävligt trött. Vilken helg. Jag hatar regn. Har en ny anledning till detta- barna kan inte va ute lika mkt. Resultat. Pipmajorer.

Kan inte ens städa längre, de ska nämligen själva ha dammsugaren. O vi har inte tre. O en räcker inte ens till två pojkar. Resultat? Pipmajorer. Nä, förlåt. Slagsmål.

Men iaf, vi ( Niklas o pappa) har gjort ett kanonjobb på baksidan. Planket har kommit en bra bit! Mest detaljer kvar- och mitt tunga arbete med att få ihop växterna.

En hektisk vecka framför mig. Jobb-schemat är knöfullt. I sen fest på fredag. Ni gäster får ursäkta ett rörigt hem är jag rädd..

Nu. Mat.


Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Har någon inom din familj eller kanske vänner haft åsikter om ditt utseende? Klicka i ett alternativ som finns i undersökningsrutan längst upp till höger i bloggen =)

2012-06-13 @ 11:19:49
URL: http://bodypalace.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0