Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

En körig vecka...

..... avslutas med en körig söndag.
Första hela arbetsveckan känns i kroppen, hämta o lämna på dagis osv. Bilen på service o fix runt det. Igår blev Niklas dålig i magen, o låg plakat från 16.00. Middag o disk o barn, sovit dåligt inatt o uppe med barnen i morse. Niklas brukar ta hand om dem o säger att de är så lugna o leker själva. Han kan sitta vid datorn osv. Men inte när JAG har killarna, de hänger som disktrasor runt benen om jag så bara får för mig att jag måste hämta snytpapper till den snoriga ungen. Kl är 10.30, jag har plockat disk, städat toa o försökt få det grisiga Sjögrenska hemmet renare. Helt slut redan. Inte ens duschat. Så det gick jag upp för att göra och insåg att det krävdes en viss upplockningstid där med. Hur i hela helv... kan vi grisa ner så??!!

Hade önskan att få/orka göra ngt kreativt hemma i helgen. Det sprack nog:-(
Det är inte mycket som hinns med, men igår hann jag iaf göra några måste-ärenden på stan. Niklas hade lovat att va hemma med barnen, men han fixade barnvakt o tränade istället.

De två kommande veckorna blir inte mindre intensiva, fast som tur är mer åt det roliga hållet för min del.

Nä, dags att fortsätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0