Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

De.va.då.fan

Tror ni jag lyckades klara mig utan magsjuka?

NOPE

Igår em började orken tryta, jag gick o la mig för att en stund senare göra det man gör när man har magsjuka. Man dansar inte. Om någon undrar.
O bäver, att jag kunde bli så sjuk? Fy in i porslinsbussen!

Kl 03 inatt gick jag på skakiga ben nerför trappan och fick i mig två Panodil för smärtan i magen. Efter det kunde jag somna- tills Zirenen Zander satte igång runt 0430. Inget för mig egentligen att gnälla över, Niklas gick upp med dem- men sova fick jag inte. Ont som bäver igen, men somnade till slut. Gjorde ett gästbesök runt 12 o kramade om familjen, men gick snart upp till sängen igen.

Niklas har haft magsmärtor hela dagen igen, får hoppas han klarar detta. Att ha magsjuka i hela familjen var bland de tuffaste sjukdomsmässigt vi genomlidigt. Man känner sig oerhört ensam.

Imorgon onsdag skulle jag på en viktig ritutbildning med jobbet. Missar den och det är surt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0