Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

En mindre rolig vecka

Om förra veckan hörde till de roligaste med möbelmässa så har denna vecka gått till klassen Sämre.
Fy bäver. Sjuka barn, sjuk sambo, sömnbrist och toppad med tandutdragning av käkkirurgen i fredags. Jag ser ut som en hamster har ont o kan knappt öppna mun.
Ungarna är rastlösa o bedrövligt tjuriga hemma. Här är ett evigt städande och torkande överallt, va fn all skit kommer ifrån är ett mysterium. Klart, 5 personer grisar en del och jag önskar ibland att nån annan greppade trasan och torkade bort kladd, matrester, snor o allsköns äckel från dörrposter, köksluckor, väggar- ja precis överallt! Bara att plocka undan allt smått som läggs överallt är ju ett heltidsjobb. Fantastiskt rolig helg!!
Eller inte.

Enda bra i veckan var väl att Niklas fyllde år. Fast den dagen opererade jag mig, så inte ens det orkade jag fira.
Får verkligen hoppas att svullnad går ner och att nästa vecka blir bättre. Det här tär på familjen. Big time.

Friska barn, en normal vardag och lite tid för nåt annat än städ. Det vore ju underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0