Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

And it's sunday!!

Sunny Sunday!
Killarna sitter i vagnen o vilar lite, jag har torkat lite ytor ( som vanligt med barn är de kladdigt, precis överallt.. )
Filippa kom nyss hem, hon har sovit hos farfar o farmor inatt. Vi var på kalas där igår och i vanlig ordning fick vi inte största barnet med oss hem. Undra när de andra två med stannar?! Haha
Niklas begav sig tidigt till Ulricehamn för en dags fotboll, både A o B-lag skulle spela. Så han ser jag inte mer idag. Typ.
Runt lunch kommer parenteser och gammelparantes. Pappa ska fixa parabol, mamma o farmor hälsar på barnen. Jag är garanterat oviktig idag..

Själv snurrar en massa i huvudet, mycket på jobbet- många roliga saker under våren, och på tal om våren! Snart dags att planera trädgård-12. Fast kanske man borde få färdigt alla "vi har fortfarande inte fått klart-projekt" inomhus först... Vilken idiot försöker jag lura? VEM skulle gå på att vi någonsin kommer i fas igen.. Bara man tänker "snart så" så kommer de säkert en häääärlig magsjuka. Eller ögoninflammation. Eller, va skit som helst.

Leve livet.

//Martina

Bild från mässan- en reminder till mig själv om hur underbart det är ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0