Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Stolt

Jag är stolt. Stolt över min Niklas. Fler borde ha hans varma hjärta. Idag såg jag så mycket kärlek runt honom. Hans fina närvaro.

Jag är stolt över mina barn. Stolt över Filippa som är så klok, godhjärtad, empatisk- och som är en underbar storasyster.
Jag är stolt över Zander. Min spjuver, min duktiga lille kille. Hur han tittar under lugg o ser allvarlig ut- för att sen skratta helt galet. Hur han tröstar sina syskon om de är ledsna.
Jag är stolt över Eliaz. En gammal själ i en liten liten människa. Han vill kunna allt själv, och han fixar redan så mycket. En liten pojke med så mycket kärlek. Trots feber visar han sin humor.

Och det händer ibland att jag är stolt över mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0