Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Långhelg

Iaf för vissa. Jag jobbar måndag, men tisdag ledig igen. Har så mycket att göra på jobbet så ledighet var de inte tal om. Jag älskar mitt jobb, så det mesta orkar jag ändå- även fast det varit ovanligt mycket jag kämpat för. Igår inventerade vi och det är ju inte jätteroligt. Däremot är det sketet att vara på lagret. Tur jag inte är fin i kanten.,,

Idag vaknade Eliaz i vanlig ordning kl 05. Filippa gick in i garderobsdörren inatt- ett fasligt uppvaknande. Att jag kan va så snabb upp? Eliaz vrålade, Zander blev väckt- han vrålade. Niklas blev arg, såklart, jag fick gå upp o trösta lite. Tur fick jag lägga mig igen, men sov inte mycket efter det. Vaknade med halsont. Trevligt.

Idag ska vi på 95- årskalas. Det kommer jag förmodligen inte uppleva speciellt många gånger i livet. Niklas morfar Erik fyller- och han har själv bestämt att han ska firas. Ordentligt med. Riktigt svårt att köpa något bara. Vi skulle ha hunnit fota barnen, men de gick i stöpet.

Niklas o pojkar slänger skräp. Flickorna har ätit frukost i soffan. Helt utslagna. Dags att sätta fart jag med. Vila får man göra en annan tid i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0