Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Vårt hem; Vardagsrum



Ny soffa från Mio. Precis i den stilen jag önskade..
Glasbord Village med DIY barnsäkrad tidningshög- återkommer med detaljbild. Matta från Edsbyninredningar, soffbord Horreds, svart skrivbordsfåtölj 50-tal från Farmor, pall Bröderna Andersson 50-tal. Rosa/vit kudde Almedahls. Egensydda rosa kuddar av tyg Viola från Borås Cotton



Tavelväggen innehåller bla plansch från Moderna Museét- "The forest is the best place", målning av Filippa, kort av Niklas kollega som är konstnär, artprints & siffrorna 06. Filippas födelseår. I köket hänger 10. Killarnas år alltså..



Tavla av en favoritdesigner Olle Beartling. Väggskåp av köksskåp från IKEA med svartbetsad krönskiva av limfogskiva.





På tv-bänken just nu. Tavlor av mig... Ljusstakar från Lagerhaus.

Bilder Privata!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha det är först nu jag fattar valet av "06" och "10" - jesus vad jag är trög!!!

2011-09-06 @ 16:28:39
URL: http://hannaedarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0