Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Ösregn över ett ålderdomshem...

Jag är trött. Så in i själen trött. Som ett ösregn. Som ett ålderdomshem.

Det tär på kroppen att varje dag behöva kämpa mot smärtan- eller försöka kämpa med smärtan kanske är rättare sagt. Jobbomställningen tar kraft- även om de har fyllt på det viktiga vuxenkontot. Men de innebär en annan slags press.
Nu har ledvärken satt in med- och inflammationen i höfterna gör mig smått galen. Jag vill kunna röra på mig, utan att de ska göra så inåtahelvete ont. Sluta använda svärord, hade Filippa sagt nu om hon kunnat läsa. Det är nämligen hennes vanligaste mening till mig för tillfället..

Nähä. Fotboll på tv´n. Måste kolla.






( Haha- skämta bara... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0