Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

De va då helv....

Vill du inte läsa gnällinlägg, sluta läs nu.
Tarmen har börjat krångla igen, toabesöken är rena misshandeln. Tack.
Chans till sovmorgon, vilket kan avgöra ganska mycket för min hälsa. Vad händer då- väcks av Filippa kvart i 7-gallskrikandes!! "tandfen har inte vaaaarit häääääär:-( :-(!!! ". Utan att ens ha tittat i den förbenade burken. Visst. Obefogat gnäll kanske, vete sjutton när N va uppe med killarna.

För några veckor sen hade jag tokont i nacken, höger sida från fästet i huvudet och ner på skuldra o axeln.
Nu är det tillbaka, så ont att jag inte kunde ligga kvar i sängen.
Förmodligen orsakad av den fullkomliga trötthet som va igår- tillsammans med helt urkopplade leder. Stel o värk.

Bara att bita ihop. Ikväll blir det Halmstad. Skit samma om jag så ska bäras in på bår!


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej,

Fin sida du har - du är verkligen duktig på inredning!



Ang din mage så vet jag inte hur mkt du gjort åt din kost osv, men gå gärna in på min blogg och läs hur du blir bättre. Jag kan bara prisa Holistic Inflamino i kombination med tarmbakterier som gjort att jag mår väldigt mycket bättre i min mage nu efter ett svårt skov i somras som nästan gav mig stomi. Hoppas du mår bättre snart!



Vänliga hälsningar,

Tina

2011-11-25 @ 18:15:56
URL: http://tinasmagmat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0