Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Belysning

Nu när mörkret dragit ner sig som ett bestående fenomen kommer problemet. Belysning.
Så viktigt. Så svårt.
Vi gör ju om i vardagsrummet i etapper nu- och behöver verkligen mer ljus. Och jag vet faktiskt inte hur jag vill ha det, några funderingar finns såklart. Helst vill jag ha en speciell lampa, men köper jag den då kolar Niklas. Kostar mycket. Han tyckte vår, nej förlåt, MIN Kartell-lampa var dyr nämligen. Inte alls, prisvärd tycker jag. Men den dyra- tja, femdubbla kanske..
Lutar åt en installation av flera lampor från taket. Eller spottar.
Sen behövs verkligen belysningen på baksidan nu- korpsvart, vilket är trist nu när det är fint.
Tja, återkommer när jag fått ihopa det:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0