Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Tisdag

Hemsk, minns faktiskt inte vad jag gjorde igår.. ? Kanske kommer på det.
Var på akupunktur, och Niklas tränade. Mer då?

Jaja, idag har vi varit ute i trädgården, jag o barnen. Filippa var med sin farmor hos gammelmorfar på förmiddagen- Erik avgudar henne, underbart! Sen planterade jag o Filippa lite i krukor och hon fick en egen stor att göra vad hon ville i. Massor med penseér o annat hittade hon. Den står nu vid hennes sandlåda o ser "bra" ut:-) En mycket lycklig tjej, mamma har tydligen aaaaaldrig varit så bra o snäll (?? Den kommentaren hör jag rätt ofta, de måste väl vara bra eller?? )
Jag har fixat om i ett land med, o jag NJUTER av att vara ute o få fixa- hade gärna gjort det mycket mycket mer!

Niklas spelar match ikväll, så jag har barnen med allt vad de innebär. Nu ska jag natta Filippa, lite lite sent kanske:-) Men de blir så när man ska duscha henne och så. Duscha ska jag med göra, det är svårt att hinna med när man är själv, för de slår ju aldrig fel att killarna vaknar när jag står med lödder i håret?! Så det undviker jag- på kostnad av att jag faktiskt luktar lite illa... haha. Nä, duschade i morse, men håret kryper snart iväg. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0