Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Skit-tarm

Sen några dagar har jag lite problem med tarmen. Igen. Tack så mycket.. Nu tror jag inte de är min UC som spökar, utan IBS-en. De känns som tarmen är 4 ggr så stor, buken är svullen och jag mår illa. Lederna värker och kroppen är allmänt svullen.. Jag skulle ju få ny medicin för min IBS- men producenten har slut på den sen ett tag, men bra eller?? Jaja, en vecka med ont mer eller mindre kanske kvittar när jag haft problem i hela mitt liv. Tror jag har en släng av magkatarr med.. Men annars är de bra:-)

Kommentarer
Postat av: Eric

Hej!

Lite trög? Ulcerös Colit är ju för fan IBS. Get your facts straight, woman!

2011-10-31 @ 14:56:24
Postat av: Josefin

Hej! Sökte efter UC och kom in på din blogg. Jag fick reda på idag (igår) att jag fått denna sjukdom.



Jag är för trött för att reagera. Idag. Jag hoppas mitt inte blir värre. Nu är jag frisk, men som läkaren sa, det kan komma om en månad eller år! Så hoppas aldrig.



Känner mig jätte förvirrad. För vet inte så mkt än.

Krya på dig!

Mvh Josefin

2012-01-11 @ 01:49:59
URL: http://josefinuch.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej. Kanske lite känslig fråga... men hur märkte du att du hade ulcerös kolit? Vad hade du för symptom och hur sjuk var du?

Förlåt om jag frågar men min skolsköterska sa till mig att hon trodde att jag hade ulcerös kolit men jag vill ju inte tro det... Är rätt så rädd så hade varit snällt om du hade svarat.

mvh Amanda.

2012-05-18 @ 09:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0