Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Martina- 97 år och glömsk

JEEEESES!

Igår gjorde jag ett inlägg där jag verkligen inte kom ihåg vad vi gjorde i måndagsfm. Kan skylla på värmen, småbarnstiden, sömnbristen eller åldern.
Vi hade ju en kanonförmiddag! Som riktiga bönner:-)



Vi var med tvillinggruppen i Valinge på... håll i er.... koutsläpp!! Det var kanonmysigt, vi spanade in alla kossor- vissa med ljuver stora som mina när de begav sig, fikade i gräset och fick se hur Evelina o hennes familj bor- supermysigt i ett nytt hus jämte kyrkan. Killarna tyckte kossorna var jättespännande! Det var massor med barnfamiljer med där, och det är verkligen något jag kan rekommendera till Er med barn!

Bild; någon annan som fotat på ett koutsläpp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0