Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Lördag- i Halmstad

En dag i gamla hemstaden, igen. Sjukt bra!

Gif skulle spela match, o Niklas ville kolla. Kanon, killarna gick på match och jag tog Filippa och träffade Hanna & Carro. Pippiparken, pizzaätning o glass blev det. Supermysigt!

När vi kom hem var det full fart. Eller nja, iaf för vissa. Niklas somnade i soffan i nära en tim- då tog jag disk, barn, kvällsmat o annat plock. Det är inte menat som gnäll, för de är inte konstigt att han är trött när han går upp tidigare än mig o tar barnen på morgonen. Sen nattade vi barn, och trodde allt var frid o fröjd. Jag var kvar lite däruppe, så jag skulle se att de somnade. Då hör jag från killarnas rum en del ljud, som omöjligt kan komma från deras sängar... Och mycket riktigt, Zander hade kravlat sig över kantan, stod på klä o plockade med saker som ligger på deras sängbord. Rena turen att han inte trillade över! Det här att de lärt sig klättra upp kom på någon dag, så vi har verkligen inte hängt med. Det var bara att ta upp barnen o skruva isär sängarna för att sänka ner dem. Kul en lördagkväll? Jaja, 20.45 hade de tillslut somnat. Säkra på sina rum.

En fråga jag ställer mig. Det har redan uppstått mer farliga situationer med killarna än det någonsin gjort med Filippa. Är det för att de är killar, och märks det REDAN? Puh, vart ska det ta vägen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0