Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Halmsta´-brudar

Kunde kanske rapportera om helgen, eller?

Lördagem begav jag mig till Hstd- min gamla bostadsort. Äntligen skulle jag träffa Carina, min fd frisör, henne hade jag inte träffat på sisådär 4 år. Illa. Illa. Men inte märktes dem, vi hittade varandra fort, och vi kan väl säga att vi hade en del att prata om.. De blev mycket kärleksprat då hon träffat en ny, och jag pratade såklart om min kärlek och alla ungar jag producerat. Haha. Vi drack vin och gick sen till Bull´s för att möta upp Kicki, där drack vi mer vin:-) Fnittriga begav vi oss sen till Gastons, mer vin och dans. När vi gick hem skrattade jag o Carina så vi inte kom upp för hennes trappa, tårarna sprutade så jag hade mascara i pannan. Skitsnyggt. Men vi är alltid skitsnygga.

Söndagmorgon, mådde helt ok faktiskt och tog en taxi till Hanna ( sjukt långt att gå en dagen efter... ), för att kika in hennes "nya" lya- fasen va snyggt hon fått det! Fröken Edarp fixade LCHF-middag till mig, gottigottgott. Signe (hunden alltså) fick mina rester, och Hanna behövde nog knappt diska tallriken efteråt. Efter en kik på tågtabellen fick jag en smula brått- och HÖR O HÄPNA- jag sprang till tåget. Med 30 sek marginal satte jag mig, bra yr i skallen. Alltså, man ska inte springa, de är ju livsfarligt...

I vilket fall, hem kom jag och den helgen ska jag njuta av. Länge!
Dessutom bestämde vi att jag o Filippa ska åka tåg ner till Hanna en lördag. Det ser jag framemot!

Kommentarer
Postat av: Signe

Alltså, du får gärna komma igen - så länge du bjussar på käk igen! Sån där lyxmat är jag inte bortskämd med eftersom matte envisas med att ge mig TORRFODER (j-la kärring).



slick

2011-05-11 @ 15:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0