Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

En Lisa för själen

Min Lisa har varit här i helgen, ihop med sin lille snart 4-månaders Ruben. Vi pratade, skrattade, grät säkert en smula med och var uppe alldeles för länge. God mat, lite vin och 3 roliga smågrabbar. Hade alltså en helt underbar lördagkväll!!



Dessutom gjorde vi planer inför sommaren, Liseberg och samkväm vid Hanatorps Camping. Haha, världen är liten egentligen? Hanatorp ligger vid Öresjön i Örby, där jag är uppvuxen. Och Örby ligger i Marks kommun- där Lisas man Robert nu är IT & kommunikationschef. Så de ska tillbringa två veckor i sommar där vid stranden, och vad passar inte bättre då än att jag tar min dotter och flyttar till mina föräldrar nån dag:-) Och sen, som grädde på moset, pricken över i, blåbäret i Xantén- jag och Robert ska till The Big Four i sommar... Lisa lät mig mer än gärna ta hennes plats, där har jag mer gemensamt med hennes man än vad hon har... hehe.

Så summa summarum. Min Lisa är min Lisa för själen.

THE BIG 4 - METALLICA/SLAYER/MEGADETH/ANTHRAX

Kommentarer
Postat av: pappsen

hahaha , då får du legga i barnsänga,för Filippa sover i min å ja i källaren ( kontentan å detta=du ä ju vårat barn )

2011-05-16 @ 22:31:25
Postat av: Martina

Så liten som jag är så... :-) Hehe

2011-05-17 @ 08:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0