Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Buzzador, NaturNes

Så har jag kommit med i en bra kampanj igen! Kul kul!
Ska buzza barnmat- och vem kan passa bättre till uppdraget än jag? NaturNes ska bjudas barnen, så återstår det att se om de äter det eller inte. Så ni i vår tvillinggrupp kan nog räkna med att få något smakprov. Tyvärr får jag inte så det räcker till alla... Iaf, ett paket med maten är påväg till mig



"Barnmaten innehåller rotfrukter som morot och potatis kombinerat med protein och fibrer från gröna bönor och gröna ärter. Fisken ger protein av hög kvalitet och bidrar med många viktiga näringsämnen, bland annat jod och selen. Rätten innehåller inget tillsatt socker, färgämnen, konserveringsmedel eller salt."


Kommentarer
Postat av: Karin Liss

Mmmm, gott! Vi har Jogolino på test och hittills verkar det gå ner enligt plan.



Kramar

2011-05-19 @ 22:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0