Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Torsdag

Egentligen inte så mycket att säga.. Enda bra med en torsdag är att den faktiskt tar slut.

Fast idag var det braiga att Niklas bror med goa familj hälsade på. Jag var trött o irriterad efter en dag med 3 mindre glada barn, så jag var nog inte den bästa värdinnan.. Ber om ursäkt för det. Idag har jag, på tal om barnuppfostran, önskat att jag hade några bra råd till mig själv att ta till.. Agera vuxen till en tjurig o tyken 5-åring, inte alltid ett enkelt "misson". När gästerna gått hem försökte jag prata med henne i soffan ( är de någon idé att förklara för en femåring, förstår de?? ) att hon MÅSTE lyssna på mig. "Filippa, du måste lyssna på mamma mer" HÄRMADE hon mig då! O sa bla bla bla efter de. PUH, stackars mitt hjärta.
Hon bad sedan om ursäkt, och sa själv att hon gjort mycket fel idag o retat mig. Att hon ville att vi skulle vara kompisar nu. Sen kom hon o kramade mig i soffan igen, o sa att idag har det inte varit en bra dag mellan oss, men imorgon ska det bli bra! Jag har också bett om ursäkt för att jag skällt lite mycket. Och så kom vi fram till att lite har varit bra ändå!

Lätt att va förälder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0