Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Puuuuha

Onsdag. Redan.

Vaknade runt 0700, av att jag hörde killarna ligga o "prata". Sen gick de i 170 fram till efter 0900, när jag äntligen fick i mig lite frukost. Håret på ända, grusig i ögonen o ont i tarmen. Jaja.
Filippa är hemma idag med, hon ville gärna det. Och jag hade hållt henne hemma ändå- för jag får inte ihop det på morgonen längre när magen krånglar så. Att få på alla 4 kläder o köra till dagis innan 09, nä, de går inte. Tyvärr. Det är så energikrävande, och det går inte längre.. Zander är nog dessutom lite sjuk, igår hade han feber och han är gnällig.

Killarna växer ordentligt, och är inne i en fas där man inte kan vända ryggen åt dem innan de gallskriker. Är sådär när man är själv hemma. Niklas ska ev va föräldraledig tors-fre. Tack älskling, jag vet att du verkligen försöker hjälpa mig allt du kan nu! Han kom med ett förslag igår med, och bara förslaget gjorde mig glad, fast jag kommer säga nej. Och du vet varför hunny.
Tanken var underbar!

Nu har de sovit en halvtimma, och börjar gny. Dags att springa igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0