Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Önsketänkande.

Imorgon vill jag vakna utvilad, glad och frisk. Full av energi, utan irritation o orkeslöshet. Utan ont i magen, huvudet o stressad kropp.

Imorgon hade jag velat få upp gardiner i köket, fått köpt ramar till de nya planscherna o satt upp dem. Hade gärna haft glada friska killar, så dagen hade bestått av pussar o mys, istället för gallskrik o konstant gnäll. Solen hade gärna fått skina, så vi kunde ta en skön promenad och fika sen på trädäcket.

Imorgon får gärna golvet dammsuga sig självt, o alla saker hela tiden vara på sin plats. Disken kan ju hoppa ner i maskinen o ur upp i skåpen.

Nä, jag vet att jag önskar för mycket. Men iaf, jag önskar att få må lite bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0