Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

MYCKET konstig måndags-kväll

Jag var ENSAM hemma. ENSAM. Blev ju alldeles förvirrad.

Niklas tog med alla barnen på sin träning, haha, tränaren i BOIS var imponerad- och frågade "hur många barn har du egentligen??!!". Ja, 3, såvitt jag vet. Att ta med sig ett eget fotbollslag på träning hör nog till ovanligheterna? Men, alla nöjda o glada, Niklas fick träna, Filippa fick dricka saft med materialaren & killarna frisk luft o massor att titta på. & Mamman fick en stund lugn o ro. Den behövdes idag, shit va de gör ont i munnen.

Vad gjorde jag då? Vilade lite.. satt vid datorn lite.. plockade lite disk osv.. och fick ramat in konsten jag köpt! Tom hängt upp den nu ikväll när alla barnen somnat. Kors i taket o lite till!
Nu blev de inte bara köpekonst, jag fick upp en jag målat med, och Filippa fick bidra med en. Nu ska jag vänja mig vid det, och känna efter om jag gillar det. Men än känns det bra! Kanske fotar imorgon.

Nu ska jag sova. Tur jag läst ut min senaste bok- Caipirinha med Döden. Har drömt mardrömmar, fast de kanske inte beror på boken, men lite halvläskig var den. Men läs den! Hade behövt ngt mer lättsamt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0