Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Mycket i veckan

Inget ovanligt. Filippa fyller 5 på fredag, stora tjejjen. Eliaz vet jag inte vad de är med, han gnäller 24/7!! Oerhört tufft. Inte ens sittandes i knät är han nöjd- ont?

Jag längtar efter egentid. Att nån endaste gång hinna och orka göra annat än att ta hand om familj. Inte för att det är de sämsta, inte alls, men efter några tuffa månader är energin slut.

Idag har Filippa gympa, Niklas kör dit henne. Sen skulle han beställa smörgåstårta tills på fredag. Han tog med killarna, skönt, tyst en stund till.. Sen tar han med henne på sin egna träning o killarna är här hemma. Imorgon är de jobb för Niklas, han tränar på kvällen, Filippa har simskola. Ons-em läkartid för mig. Torsdag jobbar Niklas, och sen ska vi på RAW comedy Club i Göteborg. DET ska bli kul!
Men, vi har kalas på fredag. När i heeeela friden ska jag hinna städa, duka o handla..
Filippas presenter ska slås in, inbjudningskort till hennes barnkalas skickas.. Alla presenter från Niklas fest, inkl alla prylar står på kontoret. När ska de hinnas tas bort?
Gjorde ett försök att hinna få upp gardinerna i köket idag, för de eeeeeekar där inne. Jag hann sätta upp ett fäste- sen fick jag bära bort allt igen- barnen skulle ha mat.

Nu kom de. Dags att mata igen. Någon illvrålar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0