Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Kök i retrostil

Hanna- inlägget är till dig! Läs mer på Livethemma!



Hanna håller nämligen på att fixa om i sitt kök- samma golv och hennes gamla Öglan-stolar är på lackering. De ska bli- röda!
Stolarna kommer från mina föräldrar, det var deras första möbler. Jättekul att de kommer till användning! Längtar efter att få se dina bilder sen Hanna.

Och här snodde jag hennes collage! Såhär kommer de bli i hennes kök!
Superfint!



Bild från Hannas blogg. Lösenordsskyddad- men mejla mig så vb jag önskemål om ni vill läsa den.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, åter igen har jag alltså lyckats vara "inne" utan att veta om det! My gad, jag borde kanske ha blivit trendspanare?



Myser i hela kroppen av ditt fina inlägg!



Förresten, snickaren har varit här och gjort utrymme för nya spisen. Nu väntar jag med spänning på SPISEN, men framför allt golvet!

2011-03-09 @ 17:21:37
URL: http://hannaedarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0