Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Imorgon är de FEST!

DÅ,så!

Ikväll var vi o dukade i lokalen där vi ska fira Niklas! Imorgon är de lite körigt att få ihopa allt, och jag känner mig lite stressad.. Men, de kommer ju bli kanon i vilket fall. Största festen vi har anordnat, vi är 40 pers plus lite personal som kommer vara med under kvällen.
På vägen hem reflekterade vi över vilka underbara vänner vi har. Så många goa människor omkring oss. Och imorgon kommer många utav dem. En salig blandning av gymnasievänner, studiekompisar, lagkamrater, mina vänner, bebis-kompisar, syskon o allt däremellan. En del har jag faktiskt inte ens träffat. Yngst kommer Ruben vara, han är bara några veckor. Vem som är äldst tänker jag inte kommentera. Men de är inte jag.

De som är mest nervösa är nog svärmor o svärfar som ska ha killarna över natten. Men, de kommer såklart gå kanon.

Hoppas Niklas kommer bli ordentligt firad. Annars får jag väl göra som Oves fru i Solsidan, klaga på vännerna;-)



Oves fest. Ett riktigt partaj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Annars kan du alltid skylla på bögarna :D



Kram och ha en riktigt rolig dunderkväll!



KRAM igen...

2011-03-19 @ 14:07:17
Postat av: Bloggarinnan

Jaha, från vem då??



Haha, Henrik Dorsin är ju så hemsk:-)

2011-03-20 @ 12:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0