Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Hoppla, Kerstin!

De var flera dagar sedan jag bloggade. Kan ingen skriva kommentar o påminna mig... Eller ja, de beror mest på att jag inte hunnit.

Minnet svikar. Va har jag gjort sen den 22:e? Eh.. byt blöja, matat & städat. Men nåt mer måste jag ha gjort..

I onsdagskväll fick Niklas åka o hämta sin bror och köra honom till akuten, han hade tappat synen/ såg grått på ena ögat. Inte bra. De behöll honom och han fick komma hem först på fredagen. De hittade såvitt jag vet inget, men misstänkte en liten propp. Fruktansvärt. Det som känns skönt är att de tog problemet på allvar, och släppte inte hem honom innan alla tester var gjorda, han blev röntgad osv. Sen vet jag hur det är att ligga på sjukhus, fy f-n. Hans sambo var dessutom hemma med magsjuka barn, så hon hade det tufft med. Nä. Hoppas det inte blir något mer sådanthär!

Torsdag? Det är ju PINSAMT. Jag måste tänka efter- och det var ändå första (!!!???) kvällen ensam ute med min sambo på 3 (!!??!!) år. Jag inkasserade min födelsedag i Göteborg. RAW Comedy med Mårten Andersson stod för underhållningen, och de hade gästbandet The Axis Of Awesome med sig. 3 minst sagt idioter från Australien. Så jag flabbade. Sökt dem på Youtube! Sen avslutade André Wickström, och han höjdes i mina ögon, för han har inte vart någon favorit. Han hoppade som en kanin/ älg och rådjur. Sjukt roligt.
Det nästnästbästa med kvällen ( det bästa var sällskapet & nästbästa var showen ) var att jag glömde min jacka hemma. När jag klev ut på Heden i Göteborg var det inga varma sommarvindar direkt. Jag fick således helt sonika gå o köpa mig en ny jacka. De blev en beige Trenchcoat. Mycket nöjd!

Sen kom den stora dagen! Fredag! Den gör jag ett eget inlägg om!

& idag då? Jo, Niklas cykel blev ju stulen för nån vecka sedan, vilket innebär stora problem i transportfrågan. Kungsbacka & Sportson stod på agendan. Förutom för mig. Jag åkte ensam till IKEA. ENSAM! Halleeeeeeluuuujaaaa-
Sen att jag handlade mest förvaringsprylar till Filippa, jaja. Små utebord bidde de iaf! Vågö var slut:-(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0