Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Helgen.

Oj, redan söndag em.

Det är märkligt att man måste fundera vad man gjort i helgen, de är ju inte så att det gått lång tid- den är ju inte ens slut. Men alla dagar flyter lixom ihopa. Niklas var hemma tors-fre, för att avlasta mig hemma. Det är så underbart att han gör det, för just nu är de rätt tungt. I fredagskväll var de i Väröbacka, lilla Alice hade dopdag i tisdags och vi hade en liten present. Jag stannade hemma.
Lördag kom o föräldrarna med den. Niklas spelade match mot gamla klubben Skene IF, och mor & far var här o hjälpte till med alla barnen. Eliaz & Zander är inne i en rätt tuff fas- vad har hänt med dem? De har varit lite febriga o hängiga- och man får inte lämna rummet innan det skriks. Vilket innebär att med två barn så är det ett konstant skrikande hemma. Och med en mamma som inte mår bra blir de inte helt bra..
Sen var vi i Apelviken och kollade på Melodifestivalen- rätt låt vann fö. Enligt Filippa alltså. "-Han är sååååå snygg ju!!!" Mamma kan inte annat än att hålla med- Eric Saade är söt!

Idag har jag varit på Gekås, handlat inför Niklas 30-årsfest nästa helg och till Filippa som fyller 5 år nu den 25:e. Hur gick det till att hon blev så stor? Köpte lite kläder. Inte på småbarnsavdelningen- utan där de stora barnkläderna är. Först undrade jag om jag gått fel.. o vände. Men hennes storlek finns ju knappt på småbarn. Och så köpte jag en väggklocka till henne, för tiden är väldigt viktig nu tydligen.

Niklas har varit med killarna o tittat på B-lagsmatch, o Filippa var hos farmor. Gissar att vi alla var ganska nöjda med uppdelningen.

Just de, vi hämtade vår bil i torsdags. Skönt. Vi får plats- något man inte kan se som något oviktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0