Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Förmiddags-kaffe

Håller mina tummar för att sötnosarna ska sova 10 minuter till. Kaffet & jag har en dejt i soffan nämligen. Filippa är med också, hon ligger under min scarves. Vad är det med mina barn o mina scarvsar? ( heter de så i plural?? ) De ska roffa åt sig dem så fort jag kommer i närheten. Det måste va för att de luktar så gott! Mammas lukt är ju nåt speciellt, och jag tycker fortfarande att min mammas lukt är bland det bästa som finns:-) ( O pappa luktar gott han med, han luktar rent! )

Än sålänge är jag lite piggare idag. SKÖNT! Sen så fort jag får lite energi så far jag runt som en idiot, och ska komma ikapp med alla göromål. Vad händer då tror ni? Hon blir ju trötter igen.. så jag tog förnuftet till fånga och tog en paus. Eliaz hostar nåt alldeles vansinnigt i vagnen, och jag har stoppat in napp o stoppat om honom en 10-15 gånger redan, så de blir nog en kort paus. Killarna måste ha en abnorm salivproduktion, ibland hostar de och de bara bubblar ut saliv.

Nu har jag ändrat runt lite mer bland tavlorna. En till skall upp, men det tar jag när de små är vakna. Sen ska jag dammsuga, mata barn, laga middag till Filippa, ta disken och förmodligen byta några blöjor med. Jag hade hoppats på att hinna röja lite på Filippas rum idag, jag har införskaffat mer förvaring till henne. Vi vill ju gärna att hon ska städa/ plocka upp själv, men de är inte lätt när hon inte har någonstans att lägga sakerna. Vi har köpt en sparring-hylla med, som Niklas ska måttanpassa i hennes krypin. Nån dag.

Nu ska jag surfa runt lite. Härligt med lite vågor:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0