Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Får väl skriva nåt kul med..

Igår var jag med Filippa på Lekstugan i Varberg. Tillsammans med svägerskan Lisa och kusinerna Elliot & Alice. Killarna var såklart med. Så superfint de fått det på det nya leklandet- rekommenderas starkt! Lite dyrt att gå in- men fikan var å andra sidan inte snusk-dyr, och det fanns massor för barnen att göra. Även för de lite mindre.

Sen kom Nina & Sergei på em, Sergei skulle fota killarna nu när de är ett halvår. Ska bli spännande att se hur de blir. Han är duktig på foto, helt klart. Sen är det en utmaning att fota småbarn tror jag, tur han har träningsobjekt:-) Jag fick mig en liten snabb-lektion på våran kamera med. Fattar lite, men inte mycket..

Niklas var i Tyskland och inhandlade till hans fest. Det ska vara bar till självkostnadspris på festen, men bartender o allt. Ska bli roligt med kalas, ovh vi är nog närmare 40 pers. De som är mest nervösa är nog Arne & Agneta som ska ha killarna över natt.. haha. Det kommer gå lysande. Med sig hem hade N en parfym till mig:-) Så även om jag ser ut som ett ras kan jag ju lukta gott. Blandat med bebis-kräk.

Idag spelar N match, och Agneta har precis hämtat killarna för en promenad. Det är tyst en stund. Skönt.
Jag ska städa lite tänkte jag.

Sen har jag klickat hem från Moderna Museet. Det behövde jag ansåg jag! 3 planscher blev det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0