Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Buzzador, Bepanthen!

Sen en tid tillbaka är jag en sk Buzzador. Man fungerar som en reklam/testpilot för olika produkter. Denna gången kom det en låda med Bepanthen. En salva- som funkar till det mesta. Främst är det en bebis-salva, röda rumpor, böjveck osv. Jag har även testat den på nariga läppar med god effekt.
Hela vår tvillingföräldragrupp fick tuber och även mina andra vänner med småbarn.
Mitt resultat:
Testa den! Den går fort in i huden o kladdar inte.


Kommentarer
Postat av: Karin Liss

Den är verkligen HUR bra som helst. Funkade på den lilla röda rumpan när magen inte ville må bra. Ja, Valdemars rumpa alltså. Funkade dessutom på såriga bröstvårtor. Bra helt enkelt :)

2011-03-01 @ 19:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0