Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Blandad kompott...

Måndag. Igen?!

Tvillinggrupp på förmiddagen. Det är vansinnigt trevligt att träffa så många andra tvillingar o deras föräldrar. Att jämföra sig med enlingsföräldrar stämmer inte alltid, och det är tryggt att ha alla dessa underbara människor i sin omgivning. Vi är ett härligt gäng! Alla barnen är födda -10, enäggs, tvåäggs, kille-kille och tjej-tjej. Så alla varianter finns.
Vi träffas i Lindberga församlings lokaler, fikar lite. Och pratar barn. Och annat såklart, och det blir nog mer o mer annat ju mer vi lär känna varandra.

Sen var de inte lika kul. Tankdläkaren igen, och idag var de mer misshandel än förra gången. Lagade 2 hål, varav det ena i visdomstanden nere. Man är brutalt uppfläkt under en timme.. & nu sitter jag här med en bedövning som börjar gå ur. Svårt att svälja, skallen bankar. Jaja. Imorgon är de bättre. Hoppas jag. Tydligen kan de ställa till en del obehag med en sådan lagning som i visdomstanden, och slutar de inte göra ont får de dra ut den. Då får de söva mig! ALDRIG att jag går igenom det en gång till..

Dags att vila. Undra när man ska hinna göra allt man vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0