Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

10.28

Snart har hela förmiddagen redan gått. Kaffet hann jag inte dricka, det blev kallt. Det mol-värker i tarm/mage, jag blir snart gaaaaalen på de här! Sen jag klev upp idag har jag nog "pudrat näsan" 9 (!!) gånger. Kroppen är helt slut- redan. Och klockan är halv elva. Det är minst 12 timmar innan sängen blir tillplattad av mig igen.
Förutom alla besöken i badrummet är det miljoner andra saker som måste göras med 3 barn. Har tex bytt 5 blöjor, varav 3 bajjiga. 2 pyjamasar och 2 bodys har redan åkt i tvätten, och 2 haklappar/ scarves. Och Filippas klänning och min blev nerspydd med. 4 soppåsar är bytta, diskmaskinen väntar på att bli urplockad, disken på bänken borde bort. Frukost-disken svämmar över. Undra hur många minuter jag redan burit barn. Och haft den stora i knät. För där ska man tydligen sitta när mamma matar bröderna... Det får hon gärna, för visst blir det för lite tid till henne en dag som denna.

Jag hade en vision att vi skulle hinna göra inbjudningskorten till hennes kalas idag, klippa & klistra tillsammans. Vi får se hur de går. Hon har en chokladboll & festis med i kylen hon ska få. Igår vågade hon äntligen doppa huvudet på simskolan!!
Solen ska få besökare hoppas jag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0