Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Tuesday morning. Sunny morning.

Njae, iaf ute verkar solen titta fram. Sömnbrist gör mig alltid på ett uselt humör- och ihop med stress o kinkiga ( tjatiga ) barn blir resultaten illa. Förstår inte varför jag inte kan somna.. eller jo, de fattar jag väl, har för mycket att tänka på, i vanlig ordning. Igår satt jag o Niklas o gick igenom familjeschemat inför närmsta 3 veckorna. Är glad om jag överhuvudtaget hinner andas. SEN, kanske kanske, lugnar de ner sig. Sommarvilan kan inträda! Den välbehövliga vilan där man ska ta igen senaste årets jobb här hemma..
Haha, vem fasen lurar jag. Vila får jag göra när jag blir äldre.. Fast- då kommer barnbarn jag vill passa, en gnällig gubbe o gamla föräldrar att ta hand om. Och kanske någonstans mittemellan kan man ta upp karriären. Men SEN! Då djävlar ska barnen få ta ta hand om mig, när jag är riktigt gammel. Gud NÅDE den som stör mig då!



Dessutom ska jag va grymt sexig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0