Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Shopping

Idag begav jag mig på Mission Fuckin´Impossible. Bikini.
KRÄK. BÄVER. BÄVERNYLON.
Alltså?? Är jag helt dj... felskapt? Får rumpan plats är midjan 10cm för stor- alt så får inte låren plats. Och hittar man nederdel- varför i hela bäverlandet ska överdelen va skapt för en smal kvinna runt om med jättetuttar? Finns de verkligen ingen annan än jag i hela världen som är bred runt om och har utammade mjölkförpackningar? Jaja. Hittade till slut efter att ha provat minst 25 plagg, då i mindre storlek än jag borde ha. I samma butik där jag inte fick på mig en del plagg i STÖRRE storlek än vad jag brukar ha..

Vad gör man då i sin besvikelse? Man shoppar vidare, med säkrare kort. Alltså till barnen. Lite kläder och framförallt 1-årspresent ( hur i heeeela världen gick detta till, snart ett år?? ) till killarna från mormor & morfar. En sådan här- erkänn skitfräck!!?? Känns ju som klippt o skuren till tvillingar, perfekt iom att man måste ha två av allt...

Present Time Rocking Bench Vit Jip0378wh
Rocking Bench. Inköpt på Village i Varberg där den inte är ordinare sortiment, men finns bla HÄR

Kommentarer
Postat av: Mode-moster

Den där gungan var ju döfräck! Men du, menar du att dina aktiva killar ska sitta STILL? ;-)

2011-06-29 @ 16:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0