Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Hoppsan sa...

Nu var de ett tag sen jag skrev något va? Hinner inte alltid, de är full fart nu med två MYCKET aktiva killar. De ställer sig upp, ska klättra på allt o de är ett fasligt springande. Filippa har dessutom sommarlov- så med tre barn hemma hinner man inte mer än att sköta hushåll. Förutom idag, eller nja, jag sköter fortfarande hushåll... Niklas bygger en ny köksö till oss- äntligen! Den andra var så smal så barstolarna fick inte plats inunder nu när bordet flyttats ut från väggen. Nu gör vi en bredare, och med en lika dan skiva som köksbänken har. Tror de kommer blir kanon! När han snickrat färdigt tar jag över med spackel & färg. Om några dagar är den på plats:-)

Vad mer då? Njae.. vi har köpt plasttak som ska vara på pergolan som vi ska bygga på baksidan i sommar.
Vår "gamla" vagn är såld idag... Igår hade Christian & Lisa (äntligen enl deras utsago.. ) Eliaz själva hemma i Väröbacka. Filippa var där med & lekte med Elliot, Niklas & Zander var o kollade på fotboll i Lerkil och jag var en supersnabb sväng på Ikea. De flesta rätt nöjda alltså..

Jag känner de som en förkylning är på G- helt matt i hela kroppen. Sen kan de va så med att när Niklas är hemma så slappnar jag av lite o då känner jag tröttheten på ett annat sätt kanske. Snart har han sommarledigt, då hoppas jag att vi båda ska komma i fas. Om någon själ vill ha barnen en kväll eller dag så jag & Niklas kan grejja- eller bara åka o fika nånstans- ensamma, så får ni gärna de:-) Sen har vi en del på G med i sommar- gatufest, Liseberg, Sunny Standup och bygga pergola. Räcker o blir över alltså.. N fick en utekväll i present, inkl barnvakt, den ska vi ta och utnyttja med:-)

Och sen börjar man jobba. Jaha. Vart tog detta året vägen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0