Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Vaccination & viktkontroll

Idag var de 5 mån-kontroll på våra killar. Det innebär vanlig mätning/ vägning o sprutor. 1 i vardera låret. Peace of Kaka!
Tycker mamma alltså. De små gjorde ett lite skrik, o sen var de bra igen. Mina tuffa grabbar, inte alls lika klena som far sin. Han höll för ögonen, var likblek och fick nästintill lugnande medicin av läkaren. Inte lätt att va pappa:-) Tur de fanns en stol och ett glas vatten till honom.  Niklas somnade när han kom hem, inte lätt att vara rädd.

Kurvorna då? Karelin- släng dig i väggen! ca 65cm & 7800gr. Allt som de ska mao:-)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej på dej igen!!

Jag skrev till dej för ett tag sedan o lovade då att jag skulle höra av mej igen när mina tvillingar kommit! Nu är dom här! 2 veckor idag. Det blev en tjej o en kille. Nu har man inga fritidproblem på ett tag ;) Helt underbar små liv fick jag....precis som du! Bara att njuta nu för tiden rusar iväg förstår jag! Hoppas allt är bra med er oxå!

2011-01-10 @ 23:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0