Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Trettondagscupen

Idag spelas de inomhusfotboll. Alltså inte jag, men de fattar nog alla. Vbg GIF ska ta hem segern, och Niklas ska stå som obesegrad i denna årliga cup. Annars är de ju ingen ide att va med, tycker jag. Vinner man inte kan man lika gärna göra nåt annat, eller hur?

Detta resulterar i en dag ensam med alla barnen. Inga problem om de inte hade varit för den satans värken! Jaja, jag reder nog ut detta med. Ev ska farmor ha de små en stund, så kan jag o Filippa gå o kolla- på segermatchen iaf.

På tal om Filippa. Underbara unge- kolla här. Från barn får man höra sanningen?

Häromdagen gjorde hon en bok till Niklas. Klipp o klistra är hennes favoritsysselsättning. Med text o bilder gick hon stolt ner till pappa.

-Här får du pappa. De är en bok så du kan lära dig att köra bil ordentligt. De gör ju inte du så bra.

Ridå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0