Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Sovmorgon ( tur är ju de!)

Jag tycker inte om torsdagar. Jag gillar inte torsdagar. Jag HATAR torsdagar.
Har gjort de så länge jag kan minnas, vet inte riktigt varför, men jag tycker jämt den är jobbig. Så alltså även nu när jag "jobbar" hemma. Oturen har dessutom gjort att de är längsta jobb-dagen för Niklas, han tränar ( inte idag tror jag iof.. ) och jag drar hela lasset själv.
Förutom morgonen:-) Niklas börjar 09.15- vilket innebär att han kör Filippa till dagis, och tar bebismatning på morgonen med, så idag sov jag till 08.30. Så detta ska jag tänka på hela dagen när de känns as-jobbigt. Fö så mår jag rätt bra än sålänge, morgonrutinen var mindre smärtsam än vanligt. Längtar efter att kunna träna lite igen, stel som ett kylskåp.

Jag har börjat fundera på om jag ska ha en "besöksräknare" på bloggen. I programmet där man gör sin blogg har man en statistik-räknare, men jag tror att en logg är mer noggrann. Bästa loggen är ju iof om ni skriver nåt kul tillbaka till mig- jag ser ju att jag har ett jämt antal som följer mig- så jag uppmanar er, make my day!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh happy day!!! Jag är här åtminstone en gång om dan - så då har ÅTMINSTONE en besökare om dan :-)



Love you darling!

2011-01-13 @ 18:24:59
URL: http://hannaedarp.blogg.se/
Postat av: Sandra

Klart jag läser! Alltid trevligt:)

2011-01-13 @ 21:42:24
Postat av: pappsen

dä ä ju gött å sleppa prata mä de varevia da....;-))

Ja,ja vet-----ja älskar de oxå

2011-01-15 @ 22:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0