Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Presenter...

Kolla kolla kolla kolla!
Denna fick jag av Marie & Samuel. ME LIKE! ( har minsann sneglat på denna mången gång... )
Tack snälla!



Eva Solo Smiley 21Ø



Visst, jag fyller inte innan imorgon, men ikväll har brorsan m en del av familjen varit här. Ronja & Filippa hade så roligt, och vi med. Zander skrattade så han kiknade åt Marie:-) Killarna fick superfina bodys o Filippa en klänning. Och favoritblommor; vita tulipaner. Alltså, jag fyller bara 24, helt ojämt;-) Räkna kan jag inte heller.. haha.
Fick lite bannor av Marie dock- hon har inte fått något kort på grabbarna, det får jag se till att ordna!

O fler paket har kommit under kvällen.
Hanna, min vän! Längtar så! Vi ska på dagspa på Hotell Tylösand! Inte otrevligt alls! Och hon har varit o shoppat på Lagerhausrean åt mig med, me like- hon har med koll på vad Fröken Johansson gillar.

O imorgon ska det bästa paketet komma. Det har jag bestämt! Nu "GUSTAV" gäller det- välkommen ut imorgon! Om inte annat- din mamma är rätt trött på att vänta!!

Jag känner mig som ett barn på julafton. Vad har jag gjort för att förtjäna det här. Alldeles lycklig. Imorgon kommer resten av släkten. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är värld endast det bästa!

2011-01-23 @ 12:45:34
URL: http://hannaedarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0