Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Pappa/ samboledigt

Idag har Niklas vart hemma. Jag mår inge vidare, lederna värker, mår illa o är dödstrött. Så jag fick sovmorgon, ända till 09.30. När jag vaknade var de tyst i huset, väldigt skönt. Filippa var på dagis, och Niklas hade tagit killarna på stan. kl 14 hämtade Niklas i vanlig ordning på dagis- men ingen tjej kom med hem. Märkligt.. Eller inte, hon o Michaela är ju som ler&långhalm, så hon gick med henne hem istället. Och när hon kom hem från Michaela gick hon direkt till Olivia. Vaddå behöva sina föräldrar?? ( Sen när hon kom hem hade hon saknat mig såååååå mycket! )

Imorgon kommer ev pappa & mamma- hon glömde sin handväska här i lördags. Eller nä, hon glömde den inte, de var pappas fel att den inte kom med hem. Eller hur? För kvinnas väska är ju mannens ansvar... ?? Pappa ska ev koppla lite ny el härhemma. Skönt att bli lite upplyst, haha.

Niklas jobbar imorgon, sen är de AW med jobbet- de ska fira en kollega som fyller år. På lördag tränar han fm o sen direkt till Göteborg med Kristopher, Johan & Thomas. De ska ha grabbdag/kväll. Ishockey o säkert öl står på agendan. De ska sova på vandrarhem o kommer inte hem innan söndag. Ev kommer Hanna till mig på lördag, skönt att inte behöva va ensam hela helgen.
Så, räkna inte med allt för mycket bloggeri under helgen, tror nog inte jag kommer hinna med de nä. Har så mycket jag vill skriva om, men fasen hinner inte! Annat man inte hinner med är att gå i affärer, så internethandel är "my cup of tea"




Klick klick! ÄNTLIGEN! Idag har jag beställt 2 st grå "Strap" från DROOG design. Har letat som en blå efter dessa, svensk agentur är Spacebabies. Köpte de via Campadre. Jag ska ha dem på pojkarnas rum är tanken, sätta fast gosedjuren däri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0