Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

LCHF-rapport

De börjar ge resultat, men jag ropar inte tjolahopp än. MEN- två dagars morgontoalett utan gråt! YEIPPPIEEE!!!
Inte så jobbigt är de heller. Ikväll gjorde jag LCHF-pannkakor, med vispgrädde o några hallon. MUMS! Mätt, utan sockerrus o stinn mage o illamående som de är efter vanliga pannkakor. Perfa!

Recept:
2 ägg, 1 dl vispgrädde, 1 tsk fiberhusk o en knivsudd bakpulver +en gnutta salt. Jag hade i 1tsk kokosflingor och 1tsk mandelmjöl med. Låt stå några minuter så fiberhusken hinner svälla. Stek i en klick riktigt smör. Servera med vispad grädde o några hallon.

Ikväll har jag toppat med någon bit 86% choklad. Inte de minsta sugen på något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0