Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

ILSKA

De är inte ofta jag yttrar irritation eller ilska på bloggen- inte över andras beteende iaf. jag känner inte att min blogg ska vara sådan. Men ända in åtah-vete. Vad i hela världen är de för fel på vår flyktingpolitik? Förbannade myndigheter! Slänga ut irakier som har rotat sig här. Gift sig med en svenska, ha jobb och lärt sig språket. Kasta ut honom- till en värld där han ligger risigt till? Medmänskligheten, vart är den?? Nä, har vi släppt in dem får vi banne mig hjälpa dem hela vägen. FY FAN.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan inte annat än hålla med - det är verkligen inte representativt för Sverige och svenskarna. Fy!

2011-01-19 @ 16:03:49
URL: http://hannaedarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0