Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Första kalaset 2011

Då så. Nu beger vi oss till vännerna i skogen. Dennis & Jennie och deras tjejjer Kajsa & Freja ska få besök. Jag fullkomligt älskar deras hus, en riktig Hallandslänga ( fast ganska nybyggd ). Jennie ( ursäkta Dennis, men jag tror de är Jennies förtjänst.. ) inreder jättefint i Shabby Chic-stil, och deras julpynt brukar vara underbart. Nu med snön blir det supermysigt!

Fö har de världens roligaste adress.
Askhult Lines Emils i Långås.

De ni. Annat än Storgatan i Stockholm!

Jag ska försöka lägga upp lite bilder från julen snart med. Det är lite jobb med det, så de blir bara text ibland..

Just de. Tack ni som kommenterade min årskrönika 2010- era ord värmer! Det gör det roligt att blogga:-)
Och svar ja, Karin, ha du mig som idol.. inte för att jag till hundra håller med om din beskrivning, men det är ju upp till betraktaren att tycka att jag är bra:-) TACK!
Nina! Fest lär de bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0