Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Födelsedagen

I lördags ( herrejeeeses, är de redan torsdag idag?? ) hade jag lite kalas för släkten min. Det är så roligt att träffas. Fina presenter fick jag, lite mycket egentligen, fyllde ju inte ens jämt. Fick bla nya tallrikar till min servis, en "goodiebag" med ansiktsmask, tvålar, bodylotion mm, "Light Blue" parfym o lotion, kökshandduk, en bok. Massor av tulpaner, blombud dessutom från Olofstorp! Av Niklas fick jag biljetter ( undra vem jag ska ta med;-).. nä, såklart Niklas! ) till Raw Comedy när de kommer till Göteborg, där de har med sig The Axis of Awesome. Spännande!

Sen hade pappa med sig två av tre köksstolar hit, han har slitit som ett djur ( apa? ) med dem. Tack, jag är supernöjd. Så idag har vi ( Niklas alltså.. ) satt på ben på köksbordet, och flyttat ut det från sin fasta plats på väggen. 5 runt bordet för första gången. När tid finns ska vi göra en ny köksö, och måla om väggen som fick gigantiska hål efter bordsskivan som suttit där.. Kändes lite konstigt i köket, men de blir nog bra detta med. Att de har dragit med sig så mycket för att vi blev fem- helt galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0