Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Ekorrhjul...

... är inne i ett stim. Inte de där vanliga bra stimmet. Hur mycket kan strula, jag bara undrar? Bilen påbackad av en smitare, precis var vi behövde i februari- den månaden man är snuskigt rik efter EL-räkningen från helvetet. NOT. Frisk? Nä. Sliten. Ja.
Flyttar över killarna till eget rum, det ska ju vara glädjefyllt, eller hur. Det mesta strulade, vissa saker mer än andra. Vi har ju skaffat två likadana sängar, Hensvik elr nåt sånt från Ikea. Jaha, när de ställs tillsammans är de inte likadana. Den vi köpte som är ett år nyare är större. Såg inte klokt ut, och min idé med dubbelspjälsäng till killarna gick åt h-vete. jaja, jag fick ihop det till slut. Blev ok iaf till slut.

Börjar nästa vecka med att gå till tandläkaren, för att toppa allt. Tandläkare älskar ju jag:-(
Det borde bli bättre tider snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0